Firma de web design
Creare si promovare pagini web
Telefon
0730 518 614
Email:
office@2webdesign.ro

Marketing online folosind motoarele de căutare – SEM

Recomanda articolul

SEM este prescurtarea, folosită și în românește, a termenului englez  Search Engine Marketing, însemnând în traducere marketing prin motoarele de căutare (pentru Internet). SEM este o subcategorie a marketingului online care se ocupă de modificarea poziției unui sit în rezultatele (listele, hit list, SERPs – Search Engine Result Pages) motoarelor de căutare sau și de afișarea unor anunțuri plătite care apar lângă rezultate. Tehnicile  de optimizare pentru motoarele de căutare aparțin de aceste practici de SEM, dar cei doi termeni sunt totuși diferiți. SEM poate însemna: publicitate de tip Pay-Per-Click, linkuri (legături) plătite, publicitate clasică (prin bannere, imagini de tip GIF etc).

SEM-ul în general se bazează în special pe crearea de linkuri către situri (link building), afișarea de anunțuri plătite la căutări sau pe conținut (CPC/PPC, CPM sau CPA). Sunt în special metode plătite de promovare, scopul lor fiind ca, în funcție de bugetul disponibil, siturile să fie afișate primele sau cât mai sus în listă la anumite căutări după cuvinte cheie.

2webdesign.ro va ofera servicii specializate de asistenta in contul Dvs. de reclama PPC – Google Adwords! Click aici!

Share

Avand o experienta de aproape un deceniu in materie de web design si propulsati de o nemarginita pasiune pentru programare va invitam sa ne vizitati situl si sa va bucurati de cele mai interesante articole din domeniu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *