Firma de web design
Creare si promovare pagini web
Telefon
0730 518 614
Email:
office@2webdesign.ro

Cat ma costa un click in publicitate Google AdWords? Licitare CPC

Recomanda articolul

Platforma de publicitate Google AdWords are la baza conceptul de licitare, asadar, în practică menţinerea sumelor minime poate duce la afişarea reclamelor pe pagini diverse ale motorului de căutare Google sau neafişarea anunţului respectiv.

Dacă  sectorul de piaţă nu are o competiţie ridicata este recomandat  să  va ganditi la un cost pe clic maxim de până la 0,30 – 1 RON. În cazul unei competiţii mai mari costul pe clic poate ajunge şi depăşi valoarea de 5 – 10 RON.

Mai multe despre licitarea cost-pe-clic (CPC)

Dacă folositi modalitatea de licitare prin cost-pe-clic (CPC) înseamnă ca sunteti tarifat pentru fiecare clic efectuat pe anunţurile dvs. Configurati sumele licitate CPC pentru a indica serviciului Google AdWords ce sumă doriti să plătiţi pentru fiecare clic.

  • În cazul fiecărei campanii de anunţuri Google AdWords, alegeţi o opţiune de licitare pentru a stabili care sunt acţiunile publicitare pentru care plătiţi şi care sunt sumele pe care doriţi să le plătiţi. Aveti de ales intre licitarea CPC (plătiţi pentru fiecare clic pe anunţ) şi licitarea CPM (plătiţi pentru fiecare afişare a anunţurilor Google AdWords).
  • Dacă un vizitator face clic pe anunţul dvs., clicul respectiv nu vă va costa mai mult decât valoarea sumei CPC maxime admise de dvs.
  • Veţi putea alege fie licitarea manuală (dvs. alegeţi valorile sumelor licitate) fie licitarea automată (Google va alege valori ale sumei licitate care să se încadreze în bugetul dvs.).
  • Tarifarea CPC  se numesste si  plată pe clic (PPC).
Share

Avand o experienta de aproape un deceniu in materie de web design si propulsati de o nemarginita pasiune pentru programare va invitam sa ne vizitati situl si sa va bucurati de cele mai interesante articole din domeniu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *