Firma de web design
Creare si promovare pagini web
Telefon
0730 518 614
Email:
office@2webdesign.ro

Ce este comertul electronic si de ce are nevoie magazinul tau de o strategie SEO

Recomanda articolul

google-seoComertul electronic reprezeinta un schimb electronic de informatii intre o afacere si clientii sai. Aceasta se poate face prin fax, telefon, voice-mail, email, extranet sau Internet, pentru a enumera doar citeva dintre mijloace. Este desigur o definitie extrem de generala.

 

Se impune sa stiti insa din start ca procesul de construire a unui magazin virtual are o desfasurare cronologica fireasca – fiecare lucru la timpul potrivit. Va trebui sa luati nu una ci o serie de decizii, sa faceti o serie de alegeri.

De multe ori o prima alegere – a unei aplicatii sau a unui serviciu – presupune in mod automat o serie de optiuni impuse: spre exemplu daca alegi furnizorul X, acesta iti va impune aplicatia Y si nu vei putea avea aplicatia Z. Desigur, nu este o regula general valabila, dar este bine sa o aveti in minte cind parcurgeti articolele din cuprinsul acestui ghid. In final, veti sti sa alegeti solutiile care raspund cel mai bine necesitatilor voastre specifice. S-ar putea sa va avantajeze sa dezvoltati intregul proces prin resurse proprii, in cadrul companiei sau sa optati pentru o alternativa la polul opus: sa realizati proiectul cu o firma specializata. In orice caz, aceste articole va vor ajuta sa comunicati in mod eficient cu furnizorii de aplicatii si servicii. Veti dispune de asemenea de toate datele necesare pentru a alege un soft potrivit, un furnizor de web hosting, un furnizor pentru contul de comerciant si asa mai departe. Veti constata in fond ca aceasta noua experienta nu este cu mult mai diferita decit deschiderea unui magazin real intr-un alt oras decit cel in care locuiti.

Indiferent de cit de bine este construit un magazin online si cit de bun este produsul pe care il ofera, daca nu-l viziteaza nimeni nu va aduce beneficii si nu va realiza vinzari. Printr-o campanie profesionala de optimizare SEO, magazinul online va deveni din ce in ce mai cunoscut, si astfel vei avea o sansa in plus de a dobandi castiguri cat mai mari. Bazandu-va pe o strategie solida de promvoare aveti sansa sa fiti acolo unde clientii cauta produsele pe care dvs. le comercializati.

ecommerce SEO – tehnici de crestere a vizibilitatii la nivel online pentru magazine online

Ca proprietar al unui site specializat in promovare, webmasterii vin zilnic la mine pentru a-i sfatui cum sa-si imbunatateasca traficul in site. Inainte de a incepe o campanie de promovare se cer a fi atinse urmatoarele obiective.

Identificarea frazelor cheie pentru site Incearca sa gindesti ca un Internaut pentru un moment. Cum ai cauta informatii si resurse pe Internet? Daca te asemeni cu 85% dintre surferi, vei folosi mai degraba fraze (longtail)  decit simple cuvinte cheie.

Primul obiectiv ar fi deci sa identifici acele sintagme care ar caracteriza cel mai bine site-ul tau. Ce intrebari ar pune un surfer cind ar cauta informatii similare celor pe care le oferi in site?

Sa luam exemplul site-ului meu. Serviciile pe care le ofer ajuta la promovarea profesionala a unui web site. Cum cauta cineva asemenea servicii? Cel mai ades sunt folosite sintagme ca: – SEO – search engine optimisation- optimizare SEO – promovare site.

Examineaza-ti cu atentie site-ul si alcatuieste o lista cu sintagmele pe care un potential client le-ar folosi pentru a cauta informatii.

Gasirea titlului adecvat continutului

Dupa ce ai reusit sa alcatuiesti aceasta lista, urmatorul pas este sa fixezi titlul de pagina. In alegerea acestui titlu greseste cel mai ades un webmaster pentru ca are de obicei in vedere vizitatorul si nicidecum motorul de cautare. Titlu paginii TREBUIE sa contina cele mai importante cuvinte cheie sau/si o sintagma din lista pe care tocmai ai stabilit-o

Crearea Meta Tag-urilor

Intorcindu-ne la lista de cuvinte/sintagme cheie, sunt 2 locuri in care acestea trebuie sa apara in pagina:

– intre primele 250 de cuvinte din pagina, pentru ca acestea sunt indexate de catre robotii motoarelor de cautare pentru a determina continutul site-ului si densitatea cuvintelor cheie. Cu cit cuvintele cheie sunt situate mai sus cu atit sansele ca pagina sa fie bine clasata cresc;

– in interiorul meta tag-urilor „description” si „keywords”; descrierea site-ului poate sa contina cam 25 de cuvinte sau chiar mai putine, ca in urmatorul exemplu:

<meta name=”description” content=”Press Release

Distribution and Professional Authoring.”>

Lista cuvintelor cheie poate sa treaca de 100.

<meta name=”keywords” content=”press release,

media, releases, news, professional writer,

advertise, contact, public relations, newspaper,

stories, web site,”>

In incheiere trebuie sa adaug ca motoarele de cautare nu sunt intotdeauna cum ne-am astepta, pot parea uneori capricioase. Regulile si procedurile de clasare se schimba deseori insa, daca urmati principiile descrise mai inainte, veti avea mari sanse sa cistigati in clasamente si sa va mentineti in top mai mult timp.

Share

Avand o experienta de aproape un deceniu in materie de web design si propulsati de o nemarginita pasiune pentru programare va invitam sa ne vizitati situl si sa va bucurati de cele mai interesante articole din domeniu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *