Firma de web design
Creare si promovare pagini web
Telefon
0730 518 614
Email:
office@2webdesign.ro

Cum faci o campanie de marketing online?

Recomanda articolul

marketing onlineCe este marketingul?

Sunt multe definitii date marketingului, dar una dintre ele este cea mai potrivita pentru contextul de fata.

Marketingul este procesul de identificare, anticipare si satisfacere a cerintelor clientului intr-un mod profitabil pentru ambele parti.

Mai multi autori impartasesc acest punct de vedere, care pune in centrul atentiei satisfactia clientului si profitul. De luat in seama ca in acest context profitul nu este privit in sensul sau strict contabil, ci desemneaza beneficiile, satisfactia ambelor parti: clientul si organizatia.

Filosofia, conceptul care sta la baza marketingului consta in atingerea scopurilor oragnizatiei prin intimpinarea nevoilor clientului, satisfacerea lor mai bine decit competitorii tai.

Peter Druker, un autor de exceptie in gandirea economica a secolului al XX-lea, spunea la un moment dat: „exista un singur mod in care putem defini scopul organizatiei – crearea clientului. Daca produsul oferit de organizatie nu are nici macar un client, atunci nu exista nici un motiv pentru a-si continua existenta”.

Cercetările de marketing sunt esenţiale pt asigurarea desfacerii prod pe piaţa internă şi pt pătrunderea pe pieţele externe; permit fundamentarea programării unei eficiente publicităţi şi informări a cumpărătorilor, urmărind şi analizând rezultatele obţinute; trebuie să se ocupe de perfecţionarea neâncetată a serviciilor; sunt necesare pt fundamentarea micro şi macroec a investiţiilor şi pt justificarea eficienţei acestora; sunt legate de programarea microec a rentabilităţii pe o perioadă mai lungă de timp.

Orice campanie profesionista de marketing online trebuie sa aiba in vedere urmatorii pasi:

– Analiza de marketing – acesta este primul pas, efectuat pentru a putea intelege fenomenul ” piata ” si pentru a putea dezvolta un plan de marketing.

– Studiu de piata – efectuat pentru a aduna informatii partial cunoscute sau necunoscute de o firma/institutie, despre piata adresata ; necesar pentru fundamentarea deciziilor de marketing.

– Plan de marketing – conceput dupa etapele de analiza si cercetare ; orice obiectiv stabilit are nevoie de o buna justificare, inainte de a porni la stabilirea strategiilor prin care acesta poate fi dus la indeplinire.

– Campania de marketing direct – folosita pentru o mai buna adresabilitate a mesajului si pentru atentia sporita a celui care il primeste;

  • Când se atinge performanţa în producţie şi Marketing?
  • Când obiectivele individuale sunt atinse folosind bugetul disponibil şi metode adecvate


Firma ta de web design! Ne-ai gasit cautand pe Google:campanie de marketing online (16),campanie marketing online (13)
Share

Avand o experienta de aproape un deceniu in materie de web design si propulsati de o nemarginita pasiune pentru programare va invitam sa ne vizitati situl si sa va bucurati de cele mai interesante articole din domeniu.

Comments

  1. Un articol foarte bine structurat si de asemenea care ar merge dezvoltat

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *