Firma de web design
Creare si promovare pagini web
Telefon
0730 518 614
Email:
office@2webdesign.ro

Elemente esentiale in comertul electronic

Recomanda articolul

magazin online

Sunt de multe ori surprins cit de multe site-uri sunt lipsite de unele elemente esentiale in comertul electronic, mai ales cind cheltuiesc milioane de dolari in publicitate. Sectiunile unui astfel de site care ar fi bine sa constituie chiar bara de navigare afisata pe fiecare pagina sunt urmatoarele:

Profilul companiei (stabilirea increderii)

Informatii de contact (eficienta afacerii 24/7 – 24 de ore din 24, 7 zile din 7)

Lista de produse (expunerea clara a ofertei)

Stiri / comunicate de presa (stabilirea increderii)

Resurse umane / locuri de munca (dezvoltarea afacerii)

Servicii (alte servicii)

Butonul „Cumpara comanda” (trebuie sa fie usor de gasit in pagina, foarte vizibil)

Marturii (stabilirea increderii)

Sectiunea FAQ (salveaza timp, atit pentru consumator, cit si pentru proprietar)

Sectiunea de referinte (dezvoltarea afacerii)

Salvati timp & stabiliti incredere

In asa numita epoca Internet, in care toata lumea este intr-o permanenta graba, trebuie sa faceti posibil ca oamenii sa gaseasca usor CE vor, CIND vor si, in acelasi timp sa aiba incredere in oferta voastra.

Considerati intotdeauna ca fiecare persoana este importanta si timpul fiecarei persoane este de asemenea important.

Cind intrati intr-o alimentara, de exemplu, preferati sa stati la coada cite o jumatate de ora sau sa puteti cumpara imediat? Veti spune ca este o intrebare stupida, insa multi proprietari de site-uri pierd din vedere acest aspect si isi obliga vizitatorii sa parcurga pagina dupa pagina in cautarea unui produs sau a unui serviciu.

Faceti clientul sa se simta important!

FAQ (Frequently Asked Questions – Raspunsuri la Intrebari Frecvente) este o sectiune care vine in intimpinarea clientului si il ajuta sa gaseasca rapid raspunsuri, pentru ca de multe ori mai multi consumatori pun intrebari similare. Structurati continutul acestei pagini pe categorii de informatii, asa incit clientul sa poata gasi repede ce il intereseaza. Nimic nu e mai rau decit sa-l obligi sa parcurga zeci de raspunsuri pentru a ajunge abia in final la chestiunea care-i este nelamurita.

Cind sunteti contactat prin email, raspundeti personal in maximum 24 de ore, chiar daca ati setat un sistem de mesaje de raspuns automat. Asigurati-va de asemenea ca personalul de vinzare raspunde la toate intrebarile clientilor.

Faceti clientul sa se simta fericit, pentru a va simti fericiti la rindul vostru! (Amintiti-va zicala „clientul nostru, stapinul nostru”)

Stabilirea increderii este o problema importanta pe Internet, unde lipsa contactului uman direct poate fi uneori frustrant.

Specificati in mod clar cum veti folosi informatiile personale obtinute de la clienti si asigurati-i ca vor fi protejate. Profilul companiei, date despre personal, marturii ale clientilor care au fost multumiti de produsele si serviciile voastre vor determina prospectul sa capete incredere in oferta voastra.

Share

Avand o experienta de aproape un deceniu in materie de web design si propulsati de o nemarginita pasiune pentru programare va invitam sa ne vizitati situl si sa va bucurati de cele mai interesante articole din domeniu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *