Firma de web design
Creare si promovare pagini web
Telefon
0730 518 614
Email:
office@2webdesign.ro

Email marketing – cum te poate ajuta un newsletter bine realizat

Recomanda articolul

Deşi web-ul este cel care este sinonim cu Internetul, e-mail-ul este cel mai folosit termen pe internet. Într-un proiect important de cercetare despre folosirea e-mail-ului de către consumatori, IPT (2004) a arătat că e-mail-ul (99 %) a fost cel mai folosit de pe Internet, iar compararea preţurilor (77 %) şi ştirile (65 %) pe următorul loc. Cercetarea printre respondenţii din cadrul profesioniştilor marketingului de la IPT (2004) a relevat că 92 % folosesc curent marketingul prin e-mail, ca parte a mixului lor de marketing.

În ciuda popularităţii sale, e-mail-ul chiar aduce cu el ceea ce mulţi consideră a fi un blestem – spam-ul. Spam-ul constă într-o mulţime de e-mail-uri trimise fără acordul destinatarului sau fără a exista o altă relaţie de afaceri. E-mail-ul este un mediu potrivit de comunicare pentru un număr de scopuri, printre care:

  1. Ştirile scurte – acestea pot fi negative sau pozitive, pentru anunţarea unor oferte speciale sau avizarea despre probleme urgente ale unui produs;
  2.  Anunţuri cu privire la noi produse – un mesaj specific de e-mail care se integrează cu activitățile promoţionale on-line;
  3.  Disponibilitatea unor noi produse – sau creşterea disponibilitatii celor existente;
  4.   Oferte promoţionale cu discount – livrarea rapidă prin e-mail poate urgenta promovarea;
  5.   Articole de presă/publicitate nou apărute – pentru; a’ atinge o audienţă mai largă decât mijloacele media convenţionale;
  6.   Confirmarea comenzilor – atât pentru comenzile off-line, cât şi pentru cele on-line;
  7.   Mesaje personalizate de felicitare – ca parte a relaţiilor strategiei de marketing, urări adresate clienţilor cu prilejul zilei de naştere, onomastice sau altor sărbători religioase;
  8.  Reamintirea despre cumpărături programate – de exemplu, buchete de flori de Ziua Mamei;
  9.  Statutul expedierii -îndeosebi atunci când este aşteptată o livrare extinsă, clienții vor fi mai puţin frustraţi dacă sunt informaţi periodic asupra situaţiei livrării;
  10. Sprijin tehnic pentru produse şi servicii– reduc nevoia existenţei unor centre de sprijin prin telefon (care sunt costisitoare);
  11.   Scrisori de informare – pentru a informa clienții despre evenimentele relevante.
Share

Avand o experienta de aproape un deceniu in materie de web design si propulsati de o nemarginita pasiune pentru programare va invitam sa ne vizitati situl si sa va bucurati de cele mai interesante articole din domeniu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *