Firma de web design
Creare si promovare pagini web
Telefon
0730 518 614
Email:
office@2webdesign.ro

Managementul unui proiect online de succes! Lista de sfaturi pentru un web manager

Recomanda articolul

Realizarea unui management convingător pentru orice proiect este o provocare permanentă. Să-i faci pe oameni să vadă valoarea Internetului, după ce coşmarurile epocii dot.com au domnit acum câţiva ani, face ca un plan de marketing bine documentat să fie esenţial pentru orice investitor potenţial. Este obligatoriu ca managementul de vârf să fie dedicat pe de-a-ntregul ideii de comerţ electronic şi să împărtăşească viziunea celor mai buni din interiorul organizaţiei.

 

Desigur, în mod fundamental, singurul mod în care se desprinde complet de sol iniţiativa de comerţ  electronic este acela prin dezvoltarea cazului unei afaceri legitime având o justificare irezistibilă asupra modului în care va dobândi succesul. Obţinând acordul asupra costurilor aproximative şi beneficiilor la nivelul întregii companii, se poate evita din start apariţia unor conflicte. Personalul de conducere poate să nu aibă cunoştinţele sau viziunea necesare construirii unui plan on-line. În 2002, Matthewson discuta despre modul în care cazul afacerii electronice, în general, se poate promova în interior pentru cei ce nu cred în el. El sugera un plan cu 8 puncte.

1. Începe cu începutul – să gândeşti cum va ajuta adoptarea Internetului la îndeplinirea scopurilor şi obiectivelor organizaţiei.

2. Aplicatiile afacerii electronice – gândeşte la ce pot oferi acestea organizaţiei, clienţilor şi altor deţinători de capital.

3. Calculează costurile – spre exemplu, costurile tehnologiei, marketingului şi cele structurale.

4. Calculează beneficiile – dă un exemplu despre îmbunătăţirile care ar putea aduce clienţi noi sau i-ar putea fideliza pe cei ocazionali, respectiv profitabilitatea acestor îmbunătăţiri.

5. Evaluează impactul riscurilor – trebuie să se facă o evaluare a riscurilor din avantajele şi dezavantajele intrării on-line.

6. Gândeşte la recâştigarea fondurilor investite – arată clar, pe bază de dovezi, cum va adăuga valoare operaţiunea on-line.

7. Prezintă planul – prin sublinierea strategiei împotriva alternativelor „eu ce câştig” corespunzător

diferitelor zone funcţionale.

8. Demonstrează că afacerea electronică va adăuga valoare – compară beneficiile cheie ale adoptării planului şi pericolele neadoptării lui.

            În timp ce ghidul lui Matthewson indică vânzarea conceptului mai larg de comerţ electronic prin intermediul managementului, acestea sunt relevante şi în planificarea marketingului pentru Internet. Marketerii cred că marketingul trebuie să fie centrul activităților oricărei organizații şi, în consecinţă, acţiunile sale vor avea influenţă asupra altor zone funcţionale. Afacerea este dirijată de clienţi, produse şi servicii. Strategia afacerii de bază a companiei se poate construi, de exemplu, în jurul obiectivelor generale ale relaţiilor care o facilitează, înainte şi după tranzacţionarea cu prospectorii, clienții, partenerii şi membrii lanțului de furnizori.

Share

Avand o experienta de aproape un deceniu in materie de web design si propulsati de o nemarginita pasiune pentru programare va invitam sa ne vizitati situl si sa va bucurati de cele mai interesante articole din domeniu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *