Firma de web design
Creare si promovare pagini web
Telefon
0730 518 614
Email:
office@2webdesign.ro

Marketingul prin e-mail si spamul

Recomanda articolul

Marketingul prin e-mail a devenit un mod foarte puternic şi totuşi necostisitor de a contacta clienții existenţi şi potenţiali. Motivele principale pentru creşterea marketingului prin e-mail este acela că el se poate selecta şi dirija spre anumite persoane sau organizații În afară de folosirea unei liste de e-mail-uri ale clienţilor existenţi, marketerii pot construi liste de e-mail de la vânzători, ceea ce le permite să trimită e-mail-uri la persoane care au consimţit să primească astfel de mesaje.

Această uşurinţă în folosire a făcut din e-mail-uri un mijloc important pentru schimbul de informaţii, pentru lucru, pentru învăţare şi pentru marketingul bunurilor/serviciilor.

Marketingul prin e-mail este reglementat în prezent prin “Reglementările privind Confidenţialitatea şi Comunicaţiile Electronice” din 2003 (Directiva UE) – Reglementarile 22 şi 23. Aceste reglementări definesc e-mail-ul ca:

„orice mesaj text, voce sau imagine trimis printr-o reţea publică de comunicaţii electronice, care se pot stoca într-o reţea sau în echipamentul terminal al primitorului până când este colectat de primitor…”

Aceste reglementări prevăd că marketerii nu au voie să trimită sau să instige la transmiterea de materiale de marketing nesolicitate, prin folosirea sistemelor de e-mail către persoane individuale, decât dacă primitorii au consimţit să primească astfel de materiale.

Totuşi, un marketer poate trimite material de marketing unei persoane individuale fără a avea consimţământul prealabil al acesteia, dacă:

– detaliile de contact ale persoanei individuale au fost obţinute în cursul unei vânzări sau negocieri în vederea vânzării de produse sau servicii ale expeditorului; .

–  materialul de marketing prin e-mail se trimite destinatarului în scopul publicității unui produs care este similar celui deja cumpărat de acesta sau care a fost negociat în vederea vânzării;

– destinatarul a primit un mijloc uşor de folosit pentru a opta împotriva primirii în Continuare de informaţii de marketing.

Share

Avand o experienta de aproape un deceniu in materie de web design si propulsati de o nemarginita pasiune pentru programare va invitam sa ne vizitati situl si sa va bucurati de cele mai interesante articole din domeniu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *