Firma de web design
Creare si promovare pagini web
Telefon
0730 518 614
Email:
office@2webdesign.ro

Planificarea planului de marketing online al unei organizatii

Recomanda articolul

În 2003, Brian Smith  de la Şcoala de Management Cranfiel – a susţinut că „atunci când chiar nu contează în ce afacere eşti, planificatorii surclasează ne-planificatorii.”

Un plan de marketing de orice formă asigură o hartă pentru activitățile unei organizații Acest document conţine elemente care indică direcţii de urmat, coordonare şi control al elementelor cheie ale mixului. Planul este de obicei un act de echilibru precis între poziţia dorită de organizație în cadrul pieței şi deprinderile, posibilităţile şi resursele ei. Natura, forma şi detaliul planului de marketing, indiferent că este pentru o perioadă scurtă, medie sau lungă, vor fi variabile, bineînţeles, în funcţie de mărimea organizaţiei.

Întreprinderile mari se complac adesea în scenarii şi procese de planificare strategică foarte complexe, care se întind dincolo de termene medii. Întreprinderile mici şi mijlocii au tendinţa să facă planificarea într-un mod mai puţin formal, flexibil şi antreprenorial. Toate organizaţiile de succes şi creative au o viziune asupra modului de dezvoltare a afacerii lor. Cele cu o orientare de marketing au o viziune de îndeplinire a cerinţelor, dorinţelor şi aspiraţiilor clientului şi au utilizat Internetul ca vehicul tehnologic pentru realizarea succesului.

În anul 2000, Hanson sugera că „un plan complet de marketing on-line combină datele pieței online, scopurile strategice ale unei organizații cu o ridicare rezonabilă a capacităţii interne şi necesită sprijin din afara, o listă detaliată a etapelor necesare şi un sistem eficient de măsură şi îmbunătăţire a rezultatelor” . Totuși, ca orice plan de marketing, este esenţial ca el să sprijine planul general al afacerii corporatiste şi să contribuie la realizarea misiunii şi obiectivelor companiei.

Internetul a creat o nouă cultură corporativă, alimentat de beneficiile reale sau estimate ale noii tehnologii. Pentru unii vânzători, ca şi pentru unii teoreticieni, modelele şi conceptele vechi, cum ar fi mixul de marketing, au devenit demodate şi irelevante faţă de noul mediu de afaceri, interconectat şi fluent; însă sunt ei redundanți sau capabili de a se adapta la noua ordine?
Internetul a creat un nou set de reguli în multe sensuri, cu o mai mare transparenţă: eficienţa costurilor, diversificarea opţiunilor oferite clientului, schimbarea alianţelor strategice şi formarea de noi parteneriate.
Una dintre definiţiile cele mai des folosite ale marketingului, ce pune accentul pe client, ne este oferită de Institutul de Marketing Înregistrat: „Marketingul este procesul de management care identifică, anticipează şi oferă ceea ce cere consumatorul, în mod profitabil”.

Internetul a parcurs un drum lung într-un timp foarte scurt, ca instrument al fluxului de afaceri. Dezastrele de proporții ale unor companii cunoscute au subminat uneori practicile de marketing inovatoare, concentrate pe client şi propulsate de tehnologie, ale organizațiilor mari şi mici, publice sau private.
„Internetul este un val de flux. El va mătura aproape toate sectoarele industriale, înecându-i pe cei ce nu vor învăţa să înoate în valurile sale”. Bill Gates, preşedintele Microsoft

Share

Avand o experienta de aproape un deceniu in materie de web design si propulsati de o nemarginita pasiune pentru programare va invitam sa ne vizitati situl si sa va bucurati de cele mai interesante articole din domeniu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *