[rev_slider promvoaresite]

Faptul ca aveti un site web este important, dar la ce bun este un site in cazul in care nimeni nu il poate gasi?

Probabil cea mai mare greseala a unui proaspat proprietar de site este sa creada ca o data cu lansarea site-ului toate problemele lui s-au rezolvat, afacerile vor avea mai mult profit, iar site-ul va avea un volum mare de vizitatori. O campanie de promovare online reusita este intotdeauna vitala pentru succesul de lunga durata a sitului Dvs.

Publicitatea este aceea activitate a cărui scop este de a face cunoscută o anumită marcă şi de a incita publicul să cumpere un produs sau să utilizeze un anumit serviciu. Acest scop este îndeplinit folosind un ansamblu de mijloace şi tehnici. Unul dintre cei mai noi suporţi ai publicităţii este Internetul.

Printre serviciile de promovare site oferite de noi se numara:

    • Promovare site web prin optimizare pentru motoare de cautare
    • Promovare site web prin inscrierea in directoare
    • Promovare site web prin bannere publicitare
    • Campanii  de reclame platite – Anunturi Sponsorizate prin GoogleAdWords  (publicitate online PPC)
    • Promovare site web prin mesaje publicitare trimise prin intermediul email-ului
    • Promovare site web prin liste de noutati (newsletters)
    • Promovare site web prin declaratii de presa
    • Promovare site web prin articole relevante si publicatii online
    • Promovare site web prin campanii banner-exchange (schimb de bannere)
    • Promovare site web prin campanii link-exchange (schimb de link-uri)
    • Promovare site web prin forum-uri de specialitate si blog-uri/jurnale online

Tipuri de campanii de publicitate desfăşurate online

–          pure brand building – campanie ce vizează creşterea notorietăţii mărcii. Accentul cade şi pe mediul editorial în care este plasată reclama. Obiectivul este de a prezenta un banner pe un anumit site;

–          product sell – campanie care urmăreşte creşterea vânzărilor la un anumit produs sau serviciu prin intermediul Internetului. Accentul se pune pe obţinerea de informaţii despre cei care accesează bannerul. Obiectivul principal este de a-i determina pe vizitatorii unui site să interacţioneze cu bannerul respectiv.

–          mixarea precedentelor – este o campanie care duce la creşterea notorietăţii mărcii şi în acelaşi timp îl determină pe utilizator să acceseze bannerul.

Avantajele internetului

Internetul – mediu excelent pentru publicitate: amploarea Internetului si valoarea crescânda a afacerilor au dus la promovarea produselor pe Internet.

 Chiar şi în prezent mulţi practicieni şi teoreticieni analizează dacă Internetul este doar un alt canal de distribuţie sau o tehnologie care a transformat conceptele şi practicile de promovare. Evident impactul Internetului diferă foarte mult de la o ramură de activitate la alta. Însă un aspect nu poate fi contestat – Internetul a adus multiple beneficii:
• Lărgirea acoperirii geografice
• Atragerea de clienţi noi
• Cost redus al tranzacţiilor
• Site-ul este disponibil non-stop
• Mediul online reprezinta un instrument de comunicaţii flexibil şi rapid
• Permite adaptarea comunicaţiilor
• Instrument interactiv
• Instrument de promovare a vânzărilor
• Permite măsurarea evenimentelor
• Posibilitatea localizării de noi furnizori
• Scăderea costurilor de vânzare
• Oferă o mulţime de date
• Cercetări de marketing on-line
• Ofera un extraordinar suport de testare

Tipuri si forme ale publicitatii pe Internet:
1. dupa modul în care se face, publicitatea pe Internet se realizeaza sun forma de
– banner
– site
– email
2. dupa obiectul vizat, publicitatea poate fi
– pe produs,
– de marca,
– de firma

masurare campanii promovare onlineMetode de măsurare a rezultatelor unei campanii pe Internet (eficacitatea unei campanii de promovare web site):

O problemă de interes a publicităţii on-line este măsurarea efectelor sale. Pentru ca Internetul să devină un mediu eficient sunt necesare standarde care să satisfacă dorinţa de informare şi cunoaştere atât a agenţiilor de publicitate cât şi a clienţilor, consumatori de publicitate. Din punctul de vedere al agenţiilor de publicitate, acestea trebuie să beneficieze de suficiente date care să aprecieze eficienţa reclamelor.

–          costul pe 1000 de impresii – (CPM) – arată de câte ori a fost afişat un banner.

–          Click through rate – (CTR) – măsoară rata dintre impresii şi accesări ale bannerului, reprezintă răspunsul utilizatorului în raport cu expunerea mesajului publicitar.

–          Cost per click – (CPC) – este un standard folosit în principal pentru calcularea tarifelor serviciilor agenţiilor publicitare.

Echipa de realizatori ai unei campanii de promovare pe Internet:

–          account manager

–          interactive producer

–          creative director

–          technical director

–          I-media planner

 O strategie clara care sa acopere cele mai potrivite canale de comunicare online creste sansele de succes ale afacerii tale. Contacteaza-ne acum pentru a primi o solutie personalizata!