Firma de web design
Creare si promovare pagini web
Telefon
0730 518 614
Email:
office@2webdesign.ro



Promovare & SEO


optimizare SEO site

SEO – Ce inseamna ? De ce este importanta optimizarea SEO?

 

De obicei traficul pe web incepe cu cautarea, adica navigatorii – posibili clienti, folosesc un motor de cautare (ex. Google), pentru a-si incepe calatoria cibernetica. Marketerii si posesorii de situri trebuie sa intelega importanta, din punc de vedere a marketingului, de a avea site-ul lor web bine indexat de un motor de cautare cunoscut. Termenul SEO este o prescurtare a notiunii de Search Engine Optimizationoptimizare pentru motoarele de cautare.

Acest proces de optimizare are scopul de a pozitiona un site pe prima pagina intre rezultatele pe care un motor de cautare le afiseaza – este vorba de cazul unei cautari in functie de anumiti termeni predefiniti sau cuvinte cheie.

SEO este este un serviciu ce sufera constant foarte multe modificari, in special datorita faptului ca motoarele de cautare devin tot mai destepte si invata care site-uri sunt create pentru oameni si care sunt artificial optimizate pentru motoare de cautare. Consideram ca trebuie sa avem in vedere doar tactici seo white hat, legale, ce ne vor asigura rezultate eficiente pe lunga durata. Avem mulți ani de experiență în solutii mass-media digitale si vom lucra indeaproape cu dumneavoastra pentru a ne asigura că înțelegem pe deplin afacerea dvs. și obiectivele strategice propuse de afacerea Dvs.. Vom face apoi recomandări clare pentru a vă ajuta să planificați strategia și ne vom asigura că soluțiile noastre avansate va vor oferi rezultate de succes și complet măsurabile.

Cere acum un raport SEO GRATUIT pentru site-ul tau!

 

Consultanta in materie de: optimizare SEO, optimizare campanii AdWords sau campanii performance (PPC)

Obiectivele principale ale unor astfel de optimizari ar fi evident:

  1. – metode de cresterea volumului de trafic
  2. -solutii pentru cresterea volumului de vanzari (marirea numarului de conversii)
  3. -idei ce duc la cresterea expuneri online
  4. -tehnici pentru brand awarness

Pentru o campanie de marketing de success avem nevoie de cuvintele cheie potrivite. Pentru asta luam in calcul mai multi factori cum ar fi analiza densitatii cuvintelor. Continutul paginilor trebuie sa contina cuvinte cheie referitoare la domeniul de activitate dar proportia este foarte importanta pentru ca daca sunt prea putine nu are efect iar daca sunt prea multe putem fi penalizati pentru SPAM.

Optimizarea adreselor paginilor web – Cuvintele cheie trebuie sa se regasesca in adresa paginii. In functie de site daca este static sau dinamic acest lucru se realizeaza diferit.
Optimizarea textelor alternative ale imaginilor – Fiecare imagine din site trebuie sa aiba atributul ALT(alternative text) care sa descrie imaginea respectiva si sa contina cuvinte cheie inserate in el.
Optimizarea titlurilor linkurilor – Fiecare link din site are un atribut care descrie linkul si care poate sa contina cuvinte cheie potrivite.
Optimizarea meta tag-urilor – Meta tag-urile precum „title”, „keywords” si „description” sunt importante pentru motoarele de cautare si se pot folosi cuvinte cheie si aici. De asemenea „description” este folosit uneori de Google pentru a arata o scurta descriere a site-ului.

Ce ar trebuie sa faca un specialist in optimizare SEO?

Pentru inceput ar trebui sa parcurga urmatorii pasi (ANALIZA, AUDIT SI RAPORTARE)

Analiza cuvintelor cheie pentru care se va face optimizarea SEO
o analiza specificului afacerii
o cat de mare este volumul cautarilor dupa anumite cuvinte cheie
o sinonime la cuvintele cheie(de exemplu daca targetam cuvantul „firma” putem sa folosim la fel de bine si „companie”)
o analiza competitiei actuale

– Auditul tehnic al websitului

– Analiza concurentei

– Propunerea de cuvinte cheie

– Raport de pozitionare

– Raport de trafic /analiza statistici

Urmeaza (OPTIMIZARE SI IMPLEMENTARE):

    • SEO ON PAGE

Optimizarea paginilor (titluri, metatags, continut, densitate cuvinte cheie)
Optimizarea codului, SEF URL’s, implementare noi functionalitati

    • SEO OFF PAGE

Inscriere in directoare, dezvoltarea link building,
Tactici link baiting, article marketing, campanii PPC

La final vei avea un raport SEO detaliat si analiza metodelor implementate astfel incat vei stii ce tehnici sunt eficiente pentru website-ul tau si vei avea un control mai mare asupra ROI si a numarului de conversii!

 

Deci, cat costa SEO? cat dureaza SEO? ce rezultate sunt garantate?- raspunsurile difera de la proiect la proiect si pot veni numai dupa o analiza detaliata a websitului in cauza si a concurentei actuale.

Exista totusi anumiti factori care influenteaza tariful unei optimizari SEO cum ar fi:

-numarul cuvintelor / frazelor de cautare alese

– competitivitatea cuvintelor / frazelor de cautare (pretul optimizarii pentru un cuvant) , fraza care in urma cautarii in Google returneaza 500.000 de rezultate va fi mai mic decat cel pentru un cuvant / fraza care in urma cautarii returneaza 5.000.000 de rezultate)

– calitatea site-urilor cu care se afla in competitie site-ul dvs

– publicul tinta (ex : regional , national sau international)


Optimizarea SEO pe termen lung, eficienta, de calitate
include o multime de tactici, de la strategie de search marketing, benchmarking, analiza competitionala, analiza cuvintelor cheie, copywriting, web design, optimizarea codului, content development, web analytics, trafic, analiza conversiei, link building, interactiune cu useri, social media.

Cere acum un raport SEO GRATUIT pentru site-ul tau!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *