Firma de web design
Creare si promovare pagini web
Telefon
0730 518 614
Email:
office@2webdesign.ro

Ai grija ce spui pe Facebook! Poti ajunge la Politie..

Recomanda articolul

Facebook, dar şi alte reţele de socializare, verifică permanent discuţiile purtate de utilizatori în cadrul sesiunilor de chat, alertând autorităţile la detectarea indiciilor privind activităţi criminale, sau alte comportamente suspicioase relateaza Go 4 IT.

Procesul de verificare este desfăşurat cu ajutorul unui software specializat, ce scanează discuţiile dintre utilizatori căutând cuvinte şi fraze care semnalează posibile probleme. Printre altele, se dă alarma atunci când este detectată folosirea unui limbaj vulgar, sau schimbul de informaţii personale între utilizatori.

Software-ul de monitorizare acordă o atenţie deosebită utilizatorilor ocazionali, care nu au încă o prezenţă bine stabilită pe site, sau dacă datele personale din profilurile celor participanţi la conversaţie indică posibile probleme, spre exemplu o diferenţă foarte mare de vârstă între cei doi. Suplimentar, filtrul de scanare verifică şi dă alarma la detectarea anumitor fraze care au mai fost întâlnite şi în trecut la discuţiile purtate între infractori cunoscuţi, printre care şi pedofili. La detectarea unui schimb suspicios de mesaje pe chat, sistemul anunţă în mod automat unul dintre angajaţii Facebook, care determină mai departe gradul de pericol şi dacă este necesară alertarea autorităţilor.

Per total, sistemul de verificare păstrează anonime vasta majoritate a discuţiilor purtate de utilizatori prin intermediul sesiunilor de chat, evitând astfel critici aspre din partea militanţilor pentru protejarea dreptului la intimitate. Nu este însă clar dacă sesiunile de chat trecute prin procesul de scanare sunt şterse imediat, sau păstrate permanent pe serverele companiei.

Existenţa unui sistem de monitorizare pentru discuţiile purtate pe Facebook a fost dezvăluită chiar de directorul de securitate al reţelei de socializare, Joe Sullivan, într-un interviu acordat agenţiei de presă Reuters. “Nu am vrut niciodată să creăm un mediu în care angajaţii companiei sunt puşi să verifice conversaţiile private purtate între utilizatori, astfel că este foarte important să folosim tehnologii de detecţie care au o rată foarte scăzută de răspunsuri fals-pozitive.”

Share

Avand o experienta de aproape un deceniu in materie de web design si propulsati de o nemarginita pasiune pentru programare va invitam sa ne vizitati situl si sa va bucurati de cele mai interesante articole din domeniu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *