Marketing online folosind motoarele de căutare – SEM
SEM este prescurtarea, folosită și în românește, a termenului englez Search Engine Marketing, însemnând în traducere marketing prin motoarele de căutare (pentru Internet). SEM este o subcategorie a marketingului online care se ocupă de modificarea poziției unui sit în rezultatele (listele, hit list, SERPs – Search Engine Result Pages) motoarelor de căutare sau și de afișarea unor anunțuri plătite care apar lângă rezultate. Tehnicile de optimizare pentru motoarele de căutare aparțin de aceste practici de SEM, dar cei doi termeni sunt totuși diferiți. SEM poate însemna: publicitate de tip Pay-Per-Click, linkuri (legături) plătite, publicitate clasică (prin bannere, imagini de tip GIF etc).
SEM-ul în general se bazează în special pe crearea de linkuri către situri (link building), afișarea de anunțuri plătite la căutări sau pe conținut (CPC/PPC, CPM sau CPA). Sunt în special metode plătite de promovare, scopul lor fiind ca, în funcție de bugetul disponibil, siturile să fie afișate primele sau cât mai sus în listă la anumite căutări după cuvinte cheie.
2webdesign.ro va ofera servicii specializate de asistenta in contul Dvs. de reclama PPC – Google Adwords! Click aici!
Recommended Posts

Google – o schimbare majora in algoritmul de cautare prin Hummingbird
27 septembrie 2013
Promovare site – Optimizare – Servicii SEO
22 august 2013

Servicii de publicitate online – firma web site design
21 august 2013