10 Reguli de eficienta pentru orice website – Evaluarea unei pagini de internet
Regula de calitate 1 Conţinutul websiteului trebuie să furnizeze informaţii relevante despre produsele sau serviciile oferite, sa fie permanent actualizat astfel încât să genereze si vizite ulterioare.
Regula de calitate 2 Motivarea prin promotii / Inserarea pe site a unor oferte de preţ speciale (discount-uri) pentru cei ce realizează achiziţii online.
Regula de calitate 3 Suport (service) online oferit clienţilor. Exista o modalitate prin care clientii va pot contacta in caz de sunt probleme?
Regula de calitate 4 Crearea unor comunităţi virtuale online (forum-uri, grupuri de discuţii) care să faciliteze interacţiunile online dintre o marcă şi clienţii săi.
Regula de calitate 5 Simplitate. Condiţie esenţială ca o pagină web să fie agreată de utilizatorii săi.
Regula de calitate 5 Rapid in incarcare! Condiţie esenţială pentru vizitatori dar si pentru Google
Regula de calitate 7 Securitatea e o condiţie esenţială daca vorbim de un magazin online sau exista formulare ce transmit date sensibile
Regula de calitate 8 Interactivitate – este situl Dvs. suficient de interactiv?
Regula de calitate 9 Personalizarea – designul si structurarea continutului
Regula de calitate 10 Posibilitatea de segmentare a portofoliului de clienţi. Web-site-ul trebuie să ofere diferite forme de a obţine LEAD-uri (prin plasarea unor formulare online, abonare la newslettere etc.).
Nu uitati: Internetul este un mediu interactiv. Un site web (cu atat mai mult unul comercial) care nu permite comunicarea cu vizitatorul este aproape un nonsens. C Obiectivul central al oricarui site comercial ar trebui sa fie obtinerea unui raspuns, a unei reactii din partea vizitatorului.
Recommended Posts

Servicii profesionale de web design la preturi mici
19 iulie 2017