Despre concurenta in mediul online
Atentie mare: Marketerii on-line trebuie să vadă competiţia într-o lumină diferită!!
Cu siguranţă, ei sunt încă un pericol şi o ameninţare în noua economie, deoarece tehnologia i-a făcut „rapizi şi imprevizibili”. Nici competiţia, la rândul ei, nu are graniţe. Internetul a conferit o mai mare transparenţă îndeosebi preţurilor, promoţiilor, relaţiilor publice şi dezvoltării de produse şi de organizații noi. Site-urile de comparare a preţurilor, cum este Kelkoo, oferă consumatorilor mai multe cunoştinţe şi mai multă putere de decizie, dar aceste informaţii sunt disponibile şi competitorilor on-line. Aceasta evidenţiază nevoia de personal pentru vânzări, care să îndeplinească această sarcină laborioasă. În 2002, Harris şi Dennis11 au subliniat investiţiile făcute de multe organizații pentru achiziționarea de „informaţii competitive” legate de planificare strategică. Internetul asigură, prin miliardele de rețele, o piaţă informațională imensă.
Trebuie să observăm că informațiile competitive pot fi găsite atât pe plan intern, cât şi pe plan extern, pe măsură ce companiile încep să aprecieze rețeaua de cunoştinţe a „experţilor” care există adesea în cadrul organizațiilor.
Recommended Posts
Care este cel mai folosit browser din lume in 2016
7 septembrie 2016