Despre cuvinte cheie – cum le alegi?
Despre cuvinte cheie
Prezenta cuvintelor cheie intr-o pagina web joaca un rol important in clasamentul rezultatelor motoarelor de cautare.
De regula se crede ca o densitate rezonabila a cuvintelor cheie permite unei pagini sa apara in rezultatele motoarelor de cautare, dar intrebarea este ce cuvinte sa folositi ?
Pentru a sti care sunt cuvintele cheie folosite des de catre posibili clienti, puteti folosi tool-urile folosite pentru campaniile de link-uri sponsorizate Google sau Yahoo.
Concurenta este foarte importanta in alegerea cuvintelor cheie.
Haideti Sa luam un exemplu pentru a intelege mai bine procesul de selectie a cuvintelor cheie intr-o campanie SEO:
Sa te pozitionezi pentru un cuvant cheie ca si « masina », care are 62 de milioane de rezultate in Google, nu va fi cel mai usor lucru de realizat ! Ganditi-va si la variante din familia de cuvinte sau la sinonime (de exemplu : masina, automobil, vehicul…) sau la fraze (longtail SEO), orientate mai mult spre afacerea Dvs. gen vanzare masini, inchiriere masini ieftin, etc, pentru a obtine trafic mai calificat.
Recommended Posts

Google – o schimbare majora in algoritmul de cautare prin Hummingbird
27 septembrie 2013
Promovare site – Optimizare – Servicii SEO
22 august 2013

Servicii de publicitate online – firma web site design
21 august 2013