Firma de web design
Creare si promovare pagini web
Telefon
0730 518 614
Email:
office@2webdesign.ro

Email marketing – cum te poate ajuta un newsletter bine realizat

Deşi web-ul este cel care este sinonim cu Internetul, e-mail-ul este cel mai folosit termen pe internet. Într-un proiect important de cercetare despre folosirea e-mail-ului de către consumatori, IPT (2004) a arătat că e-mail-ul (99 %) a fost cel mai folosit de pe Internet, iar compararea preţurilor (77 %) şi ştirile (65 %) pe următorul loc. Cercetarea printre respondenţii din cadrul profesioniştilor marketingului de la IPT (2004) a relevat că 92 % folosesc curent marketingul prin e-mail, ca parte a mixului lor de marketing.

În ciuda popularităţii sale, e-mail-ul chiar aduce cu el ceea ce mulţi consideră a fi un blestem – spam-ul. Spam-ul constă într-o mulţime de e-mail-uri trimise fără acordul destinatarului sau fără a exista o altă relaţie de afaceri. E-mail-ul este un mediu potrivit de comunicare pentru un număr de scopuri, printre care:

  1. Ştirile scurte – acestea pot fi negative sau pozitive, pentru anunţarea unor oferte speciale sau avizarea despre probleme urgente ale unui produs;
  2.  Anunţuri cu privire la noi produse – un mesaj specific de e-mail care se integrează cu activitățile promoţionale on-line;
  3.  Disponibilitatea unor noi produse – sau creşterea disponibilitatii celor existente;
  4.   Oferte promoţionale cu discount – livrarea rapidă prin e-mail poate urgenta promovarea;
  5.   Articole de presă/publicitate nou apărute – pentru; a’ atinge o audienţă mai largă decât mijloacele media convenţionale;
  6.   Confirmarea comenzilor – atât pentru comenzile off-line, cât şi pentru cele on-line;
  7.   Mesaje personalizate de felicitare – ca parte a relaţiilor strategiei de marketing, urări adresate clienţilor cu prilejul zilei de naştere, onomastice sau altor sărbători religioase;
  8.  Reamintirea despre cumpărături programate – de exemplu, buchete de flori de Ziua Mamei;
  9.  Statutul expedierii -îndeosebi atunci când este aşteptată o livrare extinsă, clienții vor fi mai puţin frustraţi dacă sunt informaţi periodic asupra situaţiei livrării;
  10. Sprijin tehnic pentru produse şi servicii– reduc nevoia existenţei unor centre de sprijin prin telefon (care sunt costisitoare);
  11.   Scrisori de informare – pentru a informa clienții despre evenimentele relevante.

Cu o experienta de peste un deceniu in materie de web design si propulsati de o nemarginita pasiune pentru online va invitam sa ne vizitati site-ul si sa va inspirati citind cele mai interesante articole din domeniu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *