Optimizare SEO on page – 10 metode obligatorii
Va prezint cateva tehnici pe care le consider importante pentru o buna optimizare SEO on page a unui site:
1) Optimizarea continutului /verificarea densitatii cuvintelor cheie – seo on page
2) Titluri pagini corespunzatoare (cuvinte cheie incluse in titlu maxim 60 de caracatere per titlu) Titlul reprezinta un element foarte important pentru optimizarea SEO
3) http://validator.w3.org/ validarea codului!
4) Creearea unui sistem eficient de linking intern. In text-ul link-urilor si in atributul title al lor este bine sa se insereze cuvinte cheie, pentru a creste importanta paginii pentru cuvintele cheie respective, dar nu trebuie abuzat de acest lucru. Este recomandat pentru fiecare cuvant sau fraza cheie sa se regaseasca in minim 3 si maxim 7 atribute title pe o pagina
5) Meta tag-urile optimizate (meta keywords si metadescription)
6) Site-ul are are nevoie de sitemap, un fisier sitemap.xml, care sa contina lista tuturor URL-urilor paginilor. Plasat la radacina site-ului, acest fisier va fi analizat de robotii motoarelor de cautare si acestia vor putea indexa mai bine paginile site-ului. Sunt doua tipuri de sitemap: unul sitemap.xml ce va “servit motoarelor de cautare” si unul harta site-ului ce va vizibil pentru utilizatori. Acesta e indicata pentru ca e vizibila si e accesata si de utilizatori si de roboti. E si o resursa buna de backlink. E o forma de functionalitate web pentru cei care se “pierd” pe site.
7) Optimizare titluri din continut h1, h2, h3, h4, h5, h6;
Sintaxa: <h1>Fraza cheie in titlu</h1>, <h2>Alta fraza cheie in titlu</h2> etc.
Este foarte important ca principalul cuvant cheie sau principala fraza cheie dupa care este optimizata pagina sa fie prezenta in primul titlu la inceputul lui, iar acesta sa fie printre primele elemente din zona <BODY>. Motoarele de cautare dau o importanta foarte mare acestor titluri, mai mare decat paragrafelor, titlurile h1, h2… h6 ocupand impreuna locul doi ca importanta generala, dupa tag-ul title.
8) Prezenta atributului ALT la toate imaginile
9) Timpul de incarcare a paginii este factor de ranking pentru GOOGLE, deci ramane de de testat timpii de load ai paginilor
10) Este obligatorie prezenta de URL -uri SEF (prietenoase pentru motorale de cautare de forma: www.site.com/contact si nu www.site.com/id_p=%12 )
Mai stiti altele? Va rog sa completati lista!
Recommended Posts

Google – o schimbare majora in algoritmul de cautare prin Hummingbird
27 septembrie 2013
Promovare site – Optimizare – Servicii SEO
22 august 2013

Servicii de publicitate online – firma web site design
21 august 2013
Another unethical practice is to use "doorway" pages stuffed with keywords on your site somewhere.
foarte bune informatiile…chiar necesare pt cei care doresc sa-si optimizeze site-ul