Reclama TV sau reclama pe internet? Asemanari si deosebiri
TELEVIZIUNEA VERSUS INTERNET! Tu ce alegi?
Asemanari reclama TV – reclama pe internet
mijloace de informare in masa
si TV si Internetul cistiga audienta prin rapiditatea transmisiei de informatie
TV si Internetul supravietuiesc prin vinzarea de publicitate intre diferitele soiuri de informatie furnizata
TV si Internetul furnizeaza consumatorului show in afara de informatie, deci au o componenta de entertainment bine definita
TV si Internetul vind direct produse : TV prin teleshopping, Internetul prin magazine virtuale, ambele folosind servicii postale pentru livrari la domiciliu
TV si Internetul sunt fundamentate electronic si folosesc imaginea pe ecran ca mijloc de comunicare
TV si Internetul ocupa timp
Deosebiri reclama TV – reclama pe internet
TV nu stocheaza informatie, Internetul stocheaza – mesajul Internet ajunge mai repede la destinatar, decit mesajul TV
targetul Internet poate fi mult mai precis decit targetul TV
calitatea imaginii TV este inferioara calitatii imaginii Internet: 4-500 de linii fata de 650 de linii (unitate de masura pentru claritaqtea ecranului)
costurile TV sunt mult mai mari decit costurile Internet
volumul de informatie Internet fata de volumul de informatie TV transmisibil pe unitate de timp este mai mare
TV cultiva vedeta, Internetul este un mediu mult mai interactiv, social,
initiativele comerciale Internet sunt mult mai productive decit cele TV
unitatea de publicitate este mult mai ieftina pe Internet decit pe TV
Recommended Posts

Care este cel mai folosit browser din lume in 2016
7 septembrie 2016