Reguli cu privire la crearea de continut creativ in mediul online
În acceptiunea lui Jakob Nielsen, conţinutul este rege în actualul lider de piaţă dot.com. Dacă Internetul are de gând să se maturizeze şi să-i motiveze pe cumpărători să revină iar şi iar, atunci conţinutul site-ului trebuie să fie informativ, să aibă subiect stimulator şi relevant pentru cerințele pieței ţintă.
Conţinutul trebuie să fie la zi, cu excepţia arhivelor, desigur. Actualizarea site-urilor trebuie să facă parte din atribuţiile majorității directorilor executivi, de regulă zilnic, în măsura în care o permit resursele firmei. În cazul firmelor mari, cu cataloage ample de produse, cu preţuri care se schimbă rapid, cu publicitate masivă şi platforme de ştiri, actualizarea manuală este nerealistă. Organizaţiile depind masiv de sistemul de management, în funcţie de conţinut, pentru a asigura informarea în timp real din surse multiple.
Creativitatea on-line are puţine limitări datorită unui mare număr de instrumente media care generează interacţiuni de valoare, însă, desigur, ea trebuie să fie relevantă şi folosită în timp util pentru clientul individual sau comunitatea on-line, cărora li se adresează.
Recommended Posts

Servicii profesionale de web design la preturi mici
19 iulie 2017



