Relaţiile cu presa în mediul on-line
Presa, indiferent pe care canal, este adesea conducta de legătură dintre organizație şi „publicul” său. Organizaţia trebuie să plătească orice conţinut care apare în ziare, la TV sau la radio (ceea ce îl face să devină publicitate), dar nu trebuie să plătească orice ar putea scrie un ziarist în acea publicaţie. Organizaţia trebuie să facă în aşa fel încât ziariştii să acceadă uşor la informaţii. Metoda tradiţională era ca departamentul PR al organizaţiei să trimită articole de presă ziariştilor pertinenţi. Datorită apariţiei Internetului, canalele media s-au extins, dar şi noile canale prezintă o posibilitate pentru profesioniştii PR: aceea de a intra în comunicatele de presă on-line şi prin e-mail.
Pentru a fi corespunzător numărului în creştere al publicatiilor on-line, fiecare comunicat de presă trebuie să fie disponibil pe o pagină proprie, astfel ca ziariştii on-line să poată include în articolul lor un hiperlink spre acea pagină. În plus faţă de publicare pe propria pagină web, echipa PR a organizaţiei poate să folosească şi un alt serviciu on-line, şi aume canalul de ştiri. Deşi de obicei se percepe o taxă, serviciile de ştiri on-line, pun la dispoziţie fiecare comunicat tuturor ziariştilor. Comunicările de presă trebuie să fie scrise de personal pregătit corespunzător şi cu experienţă.
Recommended Posts

Care este cel mai folosit browser din lume in 2016
7 septembrie 2016