Acest proces de optimizare are scopul de a pozitiona un site pe prima pagina intre rezultatele pe care un motor de cautare le afiseaza – este vorba de cazul unei cautari in functie de anumiti termeni predefiniti sau cuvinte cheie.
SEO este este un serviciu ce sufera constant foarte multe modificari, in special datorita faptului ca motoarele de cautare devin tot mai destepte si invata care site-uri sunt create pentru oameni si care sunt artificial optimizate pentru motoare de cautare.
Consideram ca trebuie sa avem in vedere doar tactici seo white hat, legale, ce ne vor asigura rezultate eficiente pe lunga durata. Avem mulți ani de experiență în solutii mass-media digitale si vom lucra indeaproape cu dumneavoastra pentru a ne asigura că înțelegem pe deplin afacerea dvs. și obiectivele strategice propuse de afacerea Dvs.. Vom face apoi recomandări clare pentru a vă ajuta să planificați strategia și ne vom asigura că soluțiile noastre avansate va vor oferi rezultate de succes și complet măsurabile.
Obiectivele principale ale unor astfel de optimizari ar fi evident:
Pentru o campanie de marketing de success avem nevoie de cuvintele cheie potrivite. Pentru asta luam in calcul mai multi factori cum ar fi analiza densitatii cuvintelor. Continutul paginilor trebuie sa contina cuvinte cheie referitoare la domeniul de activitate dar proportia este foarte importanta pentru ca daca sunt prea putine nu are efect iar daca sunt prea multe putem fi penalizati pentru SPAM.
Optimizarea adreselor paginilor web – Cuvintele cheie trebuie sa se regasesca in adresa paginii. In functie de site daca este static sau dinamic acest lucru se realizeaza diferit.
Optimizarea textelor alternative ale imaginilor – Fiecare imagine din site trebuie sa aiba atributul ALT(alternative text) care sa descrie imaginea respectiva si sa contina cuvinte cheie inserate in el.
Optimizarea titlurilor linkurilor – Fiecare link din site are un atribut care descrie linkul si care poate sa contina cuvinte cheie potrivite.
Optimizarea meta tag-urilor – Meta tag-urile precum „title”, „keywords” si „description” sunt importante pentru motoarele de cautare si se pot folosi cuvinte cheie si aici. De asemenea „description” este folosit uneori de Google pentru a arata o scurta descriere a site-ului.
Pentru inceput ar trebui sa parcurga urmatorii pasi (ANALIZA, AUDIT SI RAPORTARE)
– Analiza cuvintelor cheie pentru care se va face optimizarea SEO
– Analiza specificului afacerii
– Cat de mare este volumul cautarilor dupa anumite cuvinte cheie
– Sinonime la cuvintele cheie (de exemplu daca targetam cuvantul „firma” putem sa folosim la fel de bine si „companie”)
– Analiza competitiei actuale
– Auditul tehnic al websitului
– Analiza concurentei
– Propunerea de cuvinte cheie
– Raport de pozitionare
– Raport de trafic /analiza statistici
Urmeaza (OPTIMIZARE SI IMPLEMENTARE):
Optimizarea paginilor (titluri, metatags, continut, densitate cuvinte cheie)
Optimizarea codului, SEF URL’s, implementare noi functionalitati
Inscriere in directoare, dezvoltarea link building,
Tactici link baiting, article marketing, campanii PPC
La final vei avea un raport SEO detaliat si analiza metodelor implementate astfel incat vei stii ce tehnici sunt eficiente pentru website-ul tau si vei avea un control mai mare asupra ROI si a numarului de conversii!
Raspunsurile difera de la proiect la proiect si pot veni numai dupa o analiza detaliata a websitului in cauza si a concurentei actuale. Exista totusi anumiti factori care influenteaza tariful unei optimizari SEO cum ar fi:
-numarul cuvintelor / frazelor de cautare alese
– competitivitatea cuvintelor / frazelor de cautare (pretul optimizarii pentru un cuvant) , fraza care in urma cautarii in Google returneaza 500.000 de rezultate va fi mai mic decat cel pentru un cuvant / fraza care in urma cautarii returneaza 5.000.000 de rezultate)
– calitatea site-urilor cu care se afla in competitie site-ul dvs
– publicul tinta (ex : regional , national sau international)
Optimizarea SEO pe termen lung, eficienta, de calitate include o multime de tactici, de la strategie de search marketing, benchmarking, analiza competitionala, analiza cuvintelor cheie, copywriting, web design, optimizarea codului, content development, web analytics, trafic, analiza conversiei, link building, interactiune cu useri, social media.
2WebDesign face eforturi deosebite să protejeze informatiile tale personale împotriva pierderii, utilizării incorecte, divulgării, modificării, indisponibilității, accesului neautorizat și distrugerii. Pentru a vă proteja împotriva accesului neautorizat, a întrebuinţării incorecte, a dezvăluirii sau modificării datelor dumneavoastră cu caracter personal, utilizăm măsuri fizice, tehnice şi administrative adecvate.
Dacă ai utilizat acest site web, poți cere să primești un fișier de export cu datele personale pe care le deținem despre tine, inclusiv toate datele pe care ni le-ai furnizat. De asemenea, ne poți cere să ștergem toate datele personale pe care le deținem despre tine. Acestea nu includ toate datele pe care suntem obligați să le păstrăm în scopuri administrative, juridice sau de securitate.
Mai multe informatii despre datele colectate puteti gasi aici.
Noi recomandam ca acest cookie să fie activat în orice moment, astfel încât să putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivați acest modul cookie, nu vă vom putea salva preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitați acest site, va trebui să activați sau să dezactivați cookie-urile din nou.
Ma intereseaza promovarea saitului, nu la cele mai inalte performante. Sunt un „IMM de subzistenta” asa incat as fi interesat in promovarea in zona Bucurestiului, in asa fel incat sa pot face doua, trei comanzi pe saptamana, evident bugetul meu este modest.
Va multumim pentru solicitare Dn. Marinescu. Vom reveni cu mai multe detalii pe adresa Dvs. de email.